På årets siste frokostmøte møter vi Bjørn Kruse og Ida Siem. På Romsdal Lodge har de lært seg kunsten å snu skuffelse til begeistring - å levere opplevelser som overgår forventningene, selv under krevende forhold.
Salg og kunderelasjoner handler om å innfri, og helst overgå, forventninger. Når en fjellguide tar imot sine kunder i Romsdal i regn og vestavind, er målet fremdeles å innfri kundenes forventninger. Det handler om vilje, erfaring, kreativitet og kundefokus for å få dette til. Dette er ikke bare relevant for friluftsliv – det har stor overføringsverdi til alle bransjer. Hvordan møter vi kunders forventninger, og hvordan håndterer vi situasjoner der vi må levere noe annet enn det kunden trodde de skulle få?
Ida Siem og Björn Kruse er gründerne bak Romsdal Lodge i Isfjorden. Med tre hus for innkvartering og fire ansatte guider, lever de rå turopplevelser året rundt under svært varierende forhold. Ida og Bjørn er superenergiske og positive mennesker som kan kunsten å lage de gode kundeopplevelsene. Denne frokosten byr på gode historier, fantastiske bilder og mangt et triks i kundepleie.
Kl. 08.30 - 09.00 Frokost
Kl. 09.00 - 09:45 Foredrag
Kl. 09.45 - 10.00 Spørsmål og diskusjon