Både folk og Google elsker film. Med film får du sagt mye på kort tid og budskapet ditt når bedre frem i søk. Film skaper menneskelige relasjoner og gir økt tillit, men hvordan kan du selv lykkes med å lage og bruke film til merkevarebygging?
På årets første gründerfrokost får vi besøk av Trine, innholdsprodusent i Tingh. Trine deler tips og råd for hva du bør tenke på når du skal sette i gang med et filmprosjekt – Hvordan tenke historiefortelling? Og hvor bør du i så fall publisere filmen? Hvem skal du rette filmen mot? Og hva finnes av virkemidler?
Trine er prosjektleder og innholdsprodusent i merkevarestudioet Tingh. Hun er utdannet journalist og har blant annet jobbet 14 år i NRK.
Arrangementet er gratis.
kl 08.30 - 09.00 Frokost
kl 09.00 - 09.45 Foredrag
kl 09.45 - 10.00 Spørsmål og diskusjon
Gründerfrokost er et tilbud fra hoppid.no og ProtoMore Kunnskapspark.