Dato:
28
October
2022
Tidspunkt:
8:30

Gründerfrokost: Hvordan bruker du markedsbudsjettet ditt i 2023?

Hva må du prioritere for å lykkes med markedsføring fremover?

Vi får besøk av Alexander Grimstad, medeier og daglig leder i Smood Social, et av Norges ledende fagmiljøer innen sosiale medier. Alexander drar oss gjennom hvilke vurderinger han gjør når han spikrer et markedsbudsjett. Det blir en digg mix av teori, praksis, kreativitet, strategi og masse eksempler. Foredraget er relevant uavhengig av om du skal selge b2b eller b2c. 

Alexander var med å starte Smood Social i 2018. Smood jobber tett med mange av Norges bestemerkevarer - som OneCall, Fargerike, Peppes Pizza, Sweco, Flyr, RFSU, Twentyfour, KPMG og Sabrura. Selskapet drifter annonsering, lager innhold, booker influencere, rådgir på strategi og er sparringspartner for kundene. Smood er en del av mediebyrågruppen Mood. Alexander har startet flere selskaper, har gjort det bra med noen, og trynet med noen. 

Arrangementet er gratis.

kl 08.30 - 09.00 Frokost
kl 09.00 - 09.45 Foredrag
kl 09.45 - 10.00 Spørsmål og diskusjon

Gründerfrokost er et tilbud fra hoppid.no og ProtoMore Kunnskapspark.

Påmeldingsfrist torsdag 27. oktober.

Relevante tjenester

No items found.

Kontakt:

Astrid Kirkaune

Astrid Kirkaune

Prosjektleder - ansvarlig Kickstart
450 00 289astrid@protomore.noLinkedIn-profil

Relaterte nyheter

No items found.

Relaterte arrangementer

No items found.

Få nyheter fra ProtoMore

Tusen takk for at du meldte deg på vårt nyhetsbrev!
Beklager. Noe gikk galt ved innsendelsen. Vennligst prøv igjen.